Forrest Gump (Forrest Gump, 1994) - Spoiler

northpark_sidebar.png

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Forrest Gump (Forrest Gump, 1994)

forrestgump.png...mint a borsó meg a héja... a mama azt mondta, hogy az élet olyan mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod mit veszel ki belőle... az én nevem Forrest, Forrest Gump. Ki a faszt érdekel?!... rák nyersen, rák roston, rák főzve, ráksaláta, sült rák, olajos rák, citromos rák, pácolt rák, rákburger, rák rákkal... hoztam magának fagyit Dan hadnagy... bocs, hogy elrontottam a fekete párduc bulit... gondoltam elfutok a kert végéig. Ha már addig elfutottam, akkor gondoltam elfutok a város széléig. Ha már addig elfutottam, akkor gondoltam tovább futok. Egy napon aztán nem futottam tovább...



A bejegyzés trackback címe:

https://spoiler.blog.hu/api/trackback/id/tr284413815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

                       A film, meg a vége!

süti beállítások módosítása