Szex és New York (Sex & the city, 1998-2004) - Spoiler

northpark_sidebar.png

antimetal.png

muszlimcsajok_1.png

Szex és New York (Sex & the city, 1998-2004)

sexandthecity.pngElőször egy vallomással indítanám az ótvaros mocskolódást. Férfi vagyok - vagy legalábbis annak vallom magam - és mégis láttam a Szex és New York-ot, vagyis a Sex and the City minden létező formáját, hogy politikailag böszmemód korrekt legyek. Na persze nem magamtól jutott eszembe ilyen elvetemülten elvetélt ötlet, hogy önszántamból rohasszam az agyam és váljak agyhalott zombivá, két óra filmnek nevezett tömör szenvedés megtekintése által. Abszolút kényszerpályán mozogtam. Plusz a végén azt kellett mondanom, hogy tetszett. Bárcsak rám szakadt volna a plafon! Talán ennyi elég, hogy a soron következő gyalázkodás hitelesen hasson.

 

A sztori egy mondatban: négy botoxos 'kurva' picsog tök fölösleges dolgokon úgy, hogy mindenük megvan az ég egy adta világon, leszámítva egy csicskást, akit csak arra tartanának, hogy felvarratott seggükről leszedegessék a betyárkörtéket. Príma hat évad, plusz két egész estés filmen át tartó szenvedés, különböző férfiak miatt, egy rakás felesleges rinyálással, hogy bele ne törjön a körmöm a heves gépelésbe. Na, meg persze ott van a farokméretéről elnevezett álomfaszi, Mr Big. Na de komolyan. Aki ezért az ötletért prémiumot kapott, az rohadjon meg ott helyben háromszor, a pokol legmélyebb és legforróbb bugyrában.

 

Láttam én már rossz filmeket, de ennél az amerikai rózsaszín, keserédes, direktbe happy end-es maszlagnál, már vágytam az 1190 Ft-os jegyárért járó grátisz halálbüntetést. Ha való életben találkoznék ilyen műpinákkal, akkor direkt egy liftbe szállnék velük a Gucci boltban, majd a stop gombot megnyomva kénes békegalambokat eregetnék rájuk, hogy megtudják, milyen az ha egy férfi igazán szeret. "Mersz már előtte fingani?"

 

Szerintem azért volt sikeres - vagy valami - az a sorozat, mert véletlenül bekapcsolva hagyták a műsort egy istállóban, és az ifjú ménész lovak úgy beleszerettek Sarah Jessica Parker nyúlánk, már-már Rubint Rékára hajazó arcára, hogy álló helyzetből két méter távolságból megtermékenyítettek egy egész ménest. De persze az is benne van a pakliban, hogy nekem van teljesen kifordulva az ízlésem és amit én látok az csak a sár, míg az arany mélyebben van. Az meg engem nem érdekel. A panelban is megvan ugyanez az izgalom, pl: kurvaanyátokat galambok...



A bejegyzés trackback címe:

https://spoiler.blog.hu/api/trackback/id/tr794484228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

                       A film, meg a vége!

süti beállítások módosítása