Filmünk tanulsága, hogy ha valaki szexfüggő, akkor igényei kielégítése érdekében hajlandó akár átevezni a 'másik sávba' is. Michael Fassbender karaktere legalábbis nem tagadja meg a homokos blowjob-ot, ha egy nehéz nap éjszakájáról van szó. Számára a szőrös száj kényeztetése azonban nem elég, ezért utána még lezavar egy édes hármast valami hivatásos ázsiai luvnya kéjbarlangjában. Erre vetemedik az ember, ha idegesítő húga (aki nem hagyja az embert még nyugodtan maszturbálni sem) nem hajlandó lelépni az addig meghitt otthonból.
Reggel persze működébe lép a bűntudat, amit még a metrós baleset is tetéz. Az történik ugyanis, hogy hősünk járata elé veti magát valaki, meg is ijed, hogy ezt biztos öngyilkos hajlamú testvére tette. Futva folytatja a hazautat, közben telefonál, de a tesó persze nem veszi fel. Otthon a duplacsavar várja emberünket és a nézőt is: persze, öngyilkosságot kísérelt meg az őrült nő, de nem a metróban, hanem otthon vágta fel az ereit. De mivel nem gyakorlott öngyilkoló, nem jött rá, hogy keresztbe nem lehet eret vágni, legalábbis nem hatékonyan, így egy halom heggel a kezén tér magához a kórházban.
A konklúzió pedig: semmi. Kedvenc szexfüggőnk sír egy sort az esőben, de mint az utolsó képeken látjuk, visszatér kedvenc hobbijához és házas nőket stíröl a metrókocsiban. Nem változik semmi sem.